Hur firade jag nyår tidigare år? ( )
Hem Om mig Kontakt

Hur firade jag nyår tidigare år?

2012
Jag firade nyårsafton tillsammans med mina vänner. Vi hade missuppfattat varandra så ingen hade köpt någon vodka. Däremot hade vi hur mycket mousserande vin och champagne som helst. Det slutade med att jag och Jacek shottade champagne efter tolvslaget. Vi alla blev sjukt berusade, Sofeya klämde armen i dörren till taxin på väg hem. Jag hade tydligen duschat på natten och hade ramlat i badkaret. Det resulterade i brutet nyckelben och svår hjärnskakning.
 
 
2014
Jag firade nyårsafton tillsammans med mina vänner, även några från Polen kom hit till Sverige och firade med oss. Blev riktigt drag och jag har svårt att minnas allting. Vi hade riktigt roligt och alldeles för mycket sprit haha 😉 Slutade med att några av oss hamnade på en efterfest där vi knappt kände några. Jag åkte svarttaxi dit, men Sofeya råkade hamna i en polisbil. På efterfesten däckade vi allihop vid 08-tiden på morgonen.
 
 
2015
Jag firade nyårsafton tillsammans med mina vänner. Vi hade otroligt mycket vodka, öl och allting annat. I slutändan satt jag med över 10 olika drinkar som endast var mina. Första året som vi delade ut priser till varandra, jag blev "årets sjukansvarig" med anledning att jag tar hand om alla fulla och skadade människor på fester. Jag och Sofeya hade sprungit runt dagen innan för att hitta en snygg, glittrig klänning. Dock hittade vi ingen i vår storlek, så vi hade till en början på oss en vit skjorta, svart sidenband som vi hade som slips och svarta leggings. Det gick hem hos våra killkompisar, dock bytte vi om senare under kvällen till klänningar som vi haft sedan tidigare hemma i garderoben.
 
  • 2016-12-30
  • kl.14:00:00
  • Kategori: By night





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg