Hemma igen ( )
Hem Om mig Kontakt

Hemma igen

God förmiddag! Kom nyss hem från jobbet, började 07:20 och slutade 09:30. Blev ett kort pass, men jag hjälper till när det behövs. Duktig Malina 😁 Har sånt hemskt morgonhumör, men det går över när jag sitter i bilen och lyssnar på musik på väg till jobbet. Skönt att jag börjar komma igång med mitt liv, det är precis så här det ska vara. Helt underbart slut på 2016, allting ordnade sig till slut. Jag har blivit en helt annan kvinna, så mycket bättre. Det är jag som har kämpat hårt, men har fått mycket stöd av min sambo, mina närmaste vänner och min familj. Känns som om 2017 kommer bli ett bra år.

Nu ska jag sätta mig ner och betala lite räkningar och sedan andas ut en stund innan jag kommer igång med allt annat 😊

  • 2016-12-29
  • kl.10:12:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg