S övningskörde på landsvägen ( )
Hem Om mig Kontakt

S övningskörde på landsvägen

Ikväll har jag känt mig lite piggare och orkade att hämta älskling på jobbet. Jag ville göra S glad, så jag lät honom övningsköra på landsvägen hem. Det gick jättebra och nu känner jag mig faktiskt rätt så säker när han sitter bakom ratten 😃 Nu hoppas jag vi kan fortsätta övningsköra på landsvägar samt parkeringsplatser. Snart kommer mitt hjärta ha sitt körkort i handen och allt kommer bli perfekt ❤️

Nu ska jag snart gå och lägga mig, det har blivit en kort dag för min del. Så är det ibland... I alla fall så har ångesten försvunnit till en viss del. Förhoppningsvis kommer jag vara både piggare och starkare imorgon. Godnatt 😊

  • 2016-12-11
  • kl.22:02:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg