Gott, gott, gott ❤️ ( )
Hem Om mig Kontakt

Gott, gott, gott ❤️

Nu sitter jag i soffan och tuggar i mig chips och dricker Coca-Cola. Tog en dusch precis innan jag satte mig här, så varmt och skönt ☺️ Man vill liksom aldrig gå ut och torka sig, direkt börjar man frysa. Luktade tvättmedel och klorin innan duschen, men nu känner jag mig fräsch igen.

Ikväll händer inte så mycket, ska bara andas ut och ta det lugnt. Tror att jag ska jobba några timmar imorgon, men vet inte än. Jag hoppas det blir att jag jobbar, för det är så härligt att vara igång igen 😊 Min hjärna behöver verkligen stimulans. Om jag inte jobbar på julafton så kommer jag att åka till mina föräldrar imorgon och sova över till på lördag. Så firar jag jul ihop med dom en stund och senare på kvällen tillsammans med mitt hjärta ❤️

  • 2016-12-22
  • kl.17:52:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg