Godnatt från mig ☺️ ( )
Hem Om mig Kontakt

Godnatt från mig ☺️

Har varit en mysig kväll hos mina föräldrar. Vi har slagit in julklappar, lagat mat, lekt med katterna och ätit. Synd bara att min älskling inte är med oss 😞 Men jag åker ju hem imorgon och firar julafton tillsammans med honom. Mina föräldrar köpte julmat till oss också, så jag har förut griljerat en julskinka av kalkon.

Har också suttit och pratat i typ en timme med underbara Jasmin. Hon får mig alltid på gott humör 😃 Min mamma pratade även lite med henne, haha blev mycket skratt. Mer har vi inte gjort, har varit mysigt och trevligt. Nu behöver jag gå och lägga mig för att orka dagen imorgon. Godnatt ❤️

  • 2016-12-23
  • kl.23:20:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg