Godis från min barndom ( )
Hem Om mig Kontakt

Godis från min barndom

Jag älskar ju att gå och handla mat och sånt på Ica Maxi eller CityGross. Här där vi bor finns det ingen sådan affär i närheten vad jag sett än, tyvärr. Man tager vad man haver och poff så gick jag till Netto 😉 Har nästan aldrig varit i den affären innan och inget jag vill riktigt fortsätta med. Men de hade mycket billiga saker och lite som ÖoB. Blev att köpa mat så vi klarar oss denna veckan, men så hamnade jag i godishyllan. Såg detta (bilderna under) till min förvåning och tänkte tillbaka till min barndom. Var bara tvungen att köpa det och se om det fortfarande var lika gott. Nej, det var det absolut inte. Alldeles för sött för min smak. Men roligt att få återuppleva minnen 😃

  • 2016-12-16
  • kl.16:20:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg