Fredagen den 23e ( )
Hem Om mig Kontakt

Fredagen den 23e

Godmorgon! Vaknade för en stund sedan och känner mig utvilad. Fick lite sovmorgon idag 😁 Mitt hjärta är redan på jobbet tyvärr, så fick ingen tid ihop med honom imorse. Har själv gått och smågrejat här hemma nu; diskat en maskin, druckit cappuccino, sminkat mig osv. Skönt att inte behöva stressa runt som en galning...

Snart är det dags för mig att åka till jobbet. Blir ett kort pass idag från 12:00 till ca 14:00. Just en sådan här dag så passar det perfekt, ska ju köra bil en lång väg efter jobbet. Nu måste jag börja packa ihop mina sista saker inför besöket hos mina föräldrar. Vi höres senare! 😊

  • 2016-12-23
  • kl.11:27:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg