Första dagens jobbpass! ( )
Hem Om mig Kontakt

Första dagens jobbpass!

Det är en riktigt blåsig dag idag, men inget hinder för mig 😉 Gick upp 06:30 imorse och fixade kaffe åt både mig och älskling. Givetvis var jag otroligt trött, men tyckte att jag klarade det bra ändå och hade ett gott humör. Dagen började bättre än i torsdags. Idag kom jag i alla fall in genom ytterdörren på kontoret, hade tydligen rätt nyckel. Dock fanns inget schema utskrivet så fick kontakta en kollega som berättade vad jag skulle göra tills dess att hon skrivit ut ett nytt åt mig. Inga problem alls efter detta 😁 Första passet (07:20-14:55) är avslutat och nu ska jag gå en sväng på mellandagsrean innan jag går på kvällspasset. More money, more money, more money!

  • 2016-12-26
  • kl.15:12:00
  • Kategori: Jobb





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg