En mycket bättre Malina ❤️ ( )
Hem Om mig Kontakt

En mycket bättre Malina ❤️

På bara ett år har jag blivit en helt annan kvinna. Jag skäms för hur jag betedde mig och hur bitchig jag var mot allt och alla. Dock har jag lärt mig att inte ångra något i mitt liv eftersom det har format mig till den jag är idag. Man lär sig av sina misstag... För ett år sedan kunde jag drömma om att ha ett sådant här liv som jag faktiskt lever idag. Jag säger inte att jag lever ett lyxliv, jag kämpar fortfarande, men jag är så mycket klokare och smartare. Tänkte jag ens med min hjärna för ett år sedan?

Om jag kollar tillbaka på vilket umgänge jag hade så ryser jag. Okej, en del av mina dåvarande vänner var helt underbara. De andra vill jag idag bara spotta i ansiktet. Att ta ett sådant stort steg som jag har gjort är inte många som klarat. Jag sa upp kontakten med 90% av alla mina vänner, jag flyttade och startade om på nytt. Men även om man börjar om sitt liv så är det inte en dans på rosor. Jag kämpar dagligen så att svetten rinner om mig. Idag är jag väldigt tillbakadragen när det kommer att träffa nya folk. Vem kan jag lita på? Vem kommer att hugga mig i ryggen?

Varje vecka för ett år sedan så festade jag. Alltid var det för mycket alkohol och alltid kräktes någon eller startade bråk. Idag dricker jag knappt och när jag väl dricker blir jag aldrig berusad. Klart jag saknar att släppa loss och gå på fester, men inte varje helg. När jag kommer gå på en fest i framtiden kommer jag i första hand att tänka på vilka folk som är där. Jag vill inte hamna i några problem igen. Något jag hellre föredrar nu för tiden är en middag med goa vänner eller en mysig biokväll med älskling. Ni ser själva, jag är helt förändrad till något bättre ❤️

  • 2016-12-19
  • kl.12:01:00
  • Kategori: By night





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg