Årets plus och minus: ( )
Hem Om mig Kontakt

Årets plus och minus:

Rihanna födde tre små söta kattbebisar som fick heta Katrina, Alfons och Wyborowa. Idag har jag endast kvar Katrina och hennes pappa Patrik.

Min födelsedagsfest med maskeradtema. Helt klart årets bästa fest. Alla hade missuppfattat varandra och nästan alla kom utklädda till militärer.

Jag skilde mig. Helt underbar att inte vara gift längre. Frihet! Och nej, jag vill inte gifta mig igen. Eller i alla fall inte på väldigt länge.


Jag träffade S, vi blev ett par och jag flyttade tidigt in i hans lägenhet. Sedan flyttade vi till en annan stad och har ett mysigt och lyckligt liv tillsammans.


Årets resa till Swinoujscie var helt perfekt. Vädret var +30° dagligen och jag njöt varje sekund. Blev många goda drinkar vid stranden, ridning och shopping. Precis vad jag behövde för att samla energi.


Jag fick mina två diagnoser; ADHD och Borderline. Det var som en stor sten ramlade från mina axlar.


Jag fick fast anställning inom hemtjänsten. Kändes så skönt att veta att jag kunde börja leva på riktigt.
Jag träffade mitt numera ex R som ljög om sig själv och hela sitt liv. Det var en katastrof från början till slut. Hur kunde jag ens bli kär? Var jag blind eller bara dum i huvudet? Eller tyckte jag synd om honom?

Blev akut opererad pga min blindtarm var inflammerad och nästan sprucken. Hade fruktansvärt ont i magen på högra sidan och kunde inte ens lyfta upp mitt högra ben. Fick åka ambulans in till akutmottagningen.
 
Min älskade vän och bror Bartek gick bort. Det är en stor saknad efter honom som gör så ont inom mig. Jag kan inte vrida tillbaka klockan, jag måste fortsätta leva och vara stark.

Min älskade sötnos Rihanna blev väldigt sjuk och vi fick avliva henne. Det gjorde mycket ont i mig då jag haft henne sedan hon var bebis. Hon kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta.
 
Jag blev felaktigt dömd. Förstår inte hur Sverige behandlar deras medborgare. Sedan hade jag världens sämsta advokat, så det gjorde ju inte saken bättre. Även om jag överklagade för att få byta flera gånger nekades min önskan.
 
Jag var med om en trafikolycka i somras och skadade ryggen och nacken. Läkaren på vårdcentralen trodde jag hade fått diskbråck eller ischias. Enligt magnetröntgen fanns inga fel utan jag skulle endast gå på sjukgymnastik.

Fick borrelia då jag hade plockat bort fästingar från en smutsig katt. Åkte ambulans in till akutmottagningen där de gjorde ryggmärgsprov. Aldrig mer ska någon läkare få sticka mig i ryggen, vilken hemsk smärta. Min älskade sambo var med mig hela tiden och stöttade mig.





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg