60 ärliga frågor om mig ( )
Hem Om mig Kontakt

60 ärliga frågor om mig

1. Vad är ditt mellannamn? Har inget, men Bitch skulle passa.
2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Det jag redan heter.
3. Är du i ett förhållande nu? Ja
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? Lite mer än fyra månader.
5. Vem var du tillsammans med sist? S, vi är i ett samboförhållande nu ❤️
6. Får man fråga varför det tog slut? Det har inte tagit slut.
7. Har du haft ett seriöst förhållande? Ja
8. Vem vet mest om dig? Min närmaste vän Hajrije ❤️
9. Vad gör du på fredagskvällar? Det beror på mitt humör, men föredrar en mysig hemmakväll.
10. Bästa filmen du någonsin har sett? Snabba Cash, alla tre filmer.
11. Har du haft sex med fler än 5 personer? Ja
12. Har du någonsin varit full? Ja
13. Har du testat droger? Ja, medicinering.
14. Röker du? Ja
15. Snusar du? Nej
16. Saknar du någon just nu? Ja, min syster Sanne och min vän Bartek ❤️
17. Hur mår du idag? Helt okej, men lite stressad.
18. Hur många tabletter tar du dagligen? Inga helst, men just nu Alvedon pga tandvärk.
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Var på kickboxning-träning med Emil.
20. Bästa minnet från sommaren? När jag träffade S ❤️
21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Polen
22. När var du där? September
23. Är du rasist? Nej
24. Har du helt svenskt ursprung? Nej
25. Om nej, vart kommer du ifrån? Europa
26. Föredrar du svenska eller utländska killar? Utländska givetvis, jag hatar svenska killar.
27. Ser du fram emot någonting just nu? Vår flytt till lägenheten.
28. Sköter du jobbet? Ja, det gör jag.
29. Trivs du med dina kollegor? Ja, dem alla är superhärliga.
30. Vad är det bästa du fått på ett prov i skolan? A+
31. Vilket ämne var det? Sexualkunskap, så typiskt mig.
32. Har du fått F på ett prov? Ja, många gånger.
33. Har du spelat i ett band? Ja, vi hette Psycho Girls och på den tiden var jag sjukt dålig på engelska.
34. Anser du dig vara smart? Absolut, men även smarta personer har brister i sitt tänkande.
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? 2016, än så länge.
36. Vilken va den värsta tiden då? 2014-2015
37. Har du mått dåligt psykiskt? Ja
38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på något sätt? Ja, men inte längre.
39. Har du haft sömnproblem? Ja, har det fortfarande ibland.
40. Hur ofta gråter du? Beror på händelser som sker, senaste tiden jag har varit väldigt känslig.
41. Vad gör du när du mår dåligt? Drar mig undan i min ensamhet.
42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Min närmaste vän Hajrije ❤️
43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Nej, aldrig i livet.
44. Från vilka länder kommer dina ex? Polen, Serbien, Kosovo och Tunisien.
45. Vem är den snyggaste killen i världen? Min nuvarande sambo S ❤️
46. Har du varit otrogen någon gång? Ja, men det var längesen och väldigt dumt.
47. Har någon varit otrogen mot dig? Ingenting vad jag vet om i alla fall.
48. Är du stolt över dig själv? Ja, för jag är en stark kvinna som kämpar hårt i livet.
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Att jag aldrig ger upp, hur svårt det än må vara.
50. Vad får du ofta komplimanger för? Mina ögon
51. Har du lätt att få folk att skratta? Ja
52. Cider elller öl? Beror på vad jag är sugen på, båda två är gott.
53. Har du några talanger? Jag kan sjunga på fyllan och tror då att jag är riktigt bra.
54. Vet du om någon är kär i dig? Ja
55. Är du kompis med dina syskon? Min syster dog 2013, så har inga syskon i livet.
56. Vad står det i ditt senaste sms? "Jaaa, men läskigt"
57. Hur lång är du? 159 cm
58. Hur mycket väger du? Inte så farligt mycket, men försöker ändå gå ner mer.
59. Vilken storlek har du på kläderna? Det är olika beroende på vad det är för sorts kläder.
60. Har du svarat ärligt? Ja


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg