Vårdcentralen - check! ( )
Hem Om mig Kontakt

Vårdcentralen - check!

Äntligen hemma igen efter vårdcentralen och affären. Nu börjar jag lugna mig en aning, fick i väg båda mina brev till Försäkringskassan. Så nu väntar jag bara in pengarna på kontot 😉 Ingenting jag är stolt över om ni tror det, hade gärna arbetat och fått riktig lön. Men mitt tillstånd att jobba inom vården är omöjlig. Idag gjorde jag massor av övningar hos min läkare som tydde allt mer på diskbråck. Den remiss till magnetröntgen som var skickad till ett sjukhus nära mig skickades om även till sjukhusen i Göteborg. Min läkare ska försöka snabba på processen så att jag kan få en diagnos så jag kan få rätt behandling. Givetvis blev jag även sjukskriven 100% igen...

Vi pratade även om mina mediciner, jag vill ju inte äta morfin då min mage blev dålig av dom tabletterna. Sedan fick jag hemsk abstinens... Men nu var hon väldigt bestämd och valde nu att jag ska äta morfin fast en ny, starkare medicin som innehåller något ämne som tar bort nervsmärtor också. Jag var och hämtade ut receptet på Apoteket och herregud så dyrt det blev. Egentligen kostade medicinen 573 kr, men jag fick 50% rabatt. Jag är verkligen glad att mitt försäkringsbolag betalar medicinerna också 😊

  • 2016-08-15
  • kl.12:51:00
  • Kategori: Jobb


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg