Torsdagen den 25 ( )
Hem Om mig Kontakt

Torsdagen den 25

Godmorgon! Sitter just nu och lyssnar på låten nedanför, den är så sjukt bra. Vi spelade den på Bartek's begravning, så givetvis flyger tankarna tid. Egentligen vill jag inte minnas det, men hur ska jag få bort det? Jag fick ju en tid hos en psykolog, men gick aldrig dit pga rädsla. Ska ringa och ta upp den tiden, för jag behöver verkligen hjälp att bearbeta detta. Bartek kommer aldrig tillbaka, men han kommer alltid finnas i min hjärna och hjärta.
 
Nu är det slutpratat om deppiga saker... Idag ska jag vara glad och se fram emot framtiden. Jag och Olivia ska åka och shoppa senare idag, kommer bli mysigt. Det enda jag behöver är flyttlådor, åker ju snart till Polen ändå. Ska även börja packa ner mina saker ikväll, vad jag förstår så flyttar jag redan imorgon yääy!
 
  • 2016-08-25
  • kl.11:47:26
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg