Söndagsångest! ( )
Hem Om mig Kontakt

Söndagsångest!

Somnade vid 22-tiden igår och nu känner jag mig någorlunda utvilad. Älskling är på jobbet och sliter hårt. Han var så himla pigg imorse, väckte mig och ville att jag skulle vara social med honom. Kunde inte somna om så därför gick jag upp... Har fixat cappuccino igen då vi glömde köpa kaffe igår. Dagens i-landsproblem 😉

Vet faktiskt inte vad jag ska göra idag, ingen idé att städa här då jag ändå flyttar snart. Borde kanske ta en promenad, men vädret är dåligt och jag fryser. Jag känner inte heller för att ligga i soffan framför tvn heller. Det gjorde vi igår så det räcker. Får tänka positivt, klockan 17 slutar mitt hjärta och kanske gör vi något roligare då 😊

  • 2016-08-21
  • kl.11:05:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg