Smögen ( )
Hem Om mig Kontakt

Smögen

Idag åkte jag och Olivia till Smögen på eftermiddagen. Vädret var så underbart, jag ångrade att jag hade med mig min jacka. Vi åt en god lunch; jag åt hamburgare och pommes. Blev så mätt så jag trodde att jag skulle spricka. Men det gjorde jag ju inte, givetvis 😊

Vi shoppade loss på bryggan också, jag hittade dock inte så mycket som var i min smak. Jag mindes från förra året att det fanns ett jättemysigt glasscafé som jag skulle visa Olivia, men det visade sig vara helt annorlunda i år. Vi blev mycket missnöjda, både med glassen och kaffet... Men så är det ibland, inte mycket att göra åt. Vi fick i alla fall med oss 12 stycken krabbor som vi strax ska äta upp 😃 En helt underbar dag, mitt psyke var mer än på topp!

  • 2016-08-11
  • kl.19:56:00
  • Kategori: Resor


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg