Shopping med Olivia ( )
Hem Om mig Kontakt

Shopping med Olivia

Då kom jag precis hem från en shoppingrunda med Olivia. Jag köpte typ ingenting, följde bara med som sällskap 😊 Eller ja, jag köpte ju rosévin och lite mat på Coop Forum. När vi kom till köpcentret så åt vi direkt; jag tog en sallad, men orkade bara hälften. Sen gick vi runt i massa affärer, tittade och Olivia shoppade loss. Till slut, efter mycket tjat, fick jag med henne till Espresso House där vi fikade. Omg, det där behövde jag!

Jag blev trött i både rygg, fötter och huvud efteråt. Så när vi var på Willy:s för att Olivia skulle hämta ut paket så fuckade min hjärna ut totalt. Övertrötthet kallas det med annat ord... Det stod på en skylt "om du missar din tur, ta en ny lapp". Men hallå, vem är så dum som inte förstår det?! Jag skojade med Olivia, tryckte ut en extra nummerlapp och sa att hon måste ta en extra lapp ifall hon missar sin tur. Precis då kommer en kille i typ 16-års åldern som ska trycka för att ta en lapp. Jag är snabb nog och ger honom den extra lappen som jag tryckte ut innan. Han blev så glad bara för en liten lapp? Det pinsammaste var att när jag kom hem så möter jag samma kille i trapphuset, det var min granne. Och inte nog med detta, han stannar mig och sa "jag glömde säga tack förut", haha vilken sjuk situation 😂

  • 2016-08-25
  • kl.20:21:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg