Rensat min mobil ( )
Hem Om mig Kontakt

Rensat min mobil

Har suttit nu och fört över ALLA bilder från min mobil till datorn. Fanns över 3 000 bilder på mobilen och jag fick hela tiden påminnelser att minnet börjar bli fullt. Så jag tog tag i saken och rensade min mobil. Jag vill inte ha några gamla bilder kvar, utan det ska endast finnas max 200 bilder kvar i mobilen. Jag har lovat er flera gånger att bli bättre på att ta nya bilder till bloggen, då måste det finnas plats för det också. Kändes som att det skulle ta hela dagen, men tog bara några få timmar. Nästa steg är att gå igenom alla bilder på datorn och välja vilka jag ska ha kvar där och vilka jag ska radera.

Bjuder på en gammal bild från sommaren 2015 då jag var i Albanien 😃

  • 2016-08-25
  • kl.15:07:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg