Onsdagen den 24 ( )
Hem Om mig Kontakt

Onsdagen den 24

Godmorgon! Klockan är 07:16 och jag är redan uppe. Idag står det mycket på mitt schema, vilket kommer bli roligt. Ska strax åka och hämta en tjejkompis som ska opereras idag och köra henne till sjukhuset, samtidigt kör jag älskling till jobbet. Malina is the best taxidriver in the world 😉 Nej, skämt och sido... Vad gör man inte för sin pojkvän och sina vänner? Det är klart man ställer upp, inte ska hon behöva åka buss till och från sjukhuset. Framförallt inte efter en narkos. Jag har även planerat att gå en powerwalk, hoppas min rygg och nacke klarar av det. Räcker ju med 2 km såhär i början.

Ursäkta bilden, jag ser för jävlig ut. Är trött som en 80-årig tant. Men jag bjuder på mig själv för är riktigt glad idag 😃

  • 2016-08-24
  • kl.07:16:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg