När folk ligger i sängen... ( )
Hem Om mig Kontakt

När folk ligger i sängen...

Ibland så kan man få upp folk som ligger och drar sig i sängen 😉 Får hoppas att Olivia allt kommer hit och är social med mig idag. Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra... Behöver förnya mitt nagellack på både händer och fötter, så kanske blir att sitta och pilla med det lite också. Borde äta också, men har verkligen ingen aptit. Idag gör ryggen väldigt ont så jag behövde ta medicinen nyss. Hoppas jag inte mår illa nu när dosen är höjd. Igår tog jag ingenting, ryggen gjorde ont men inte så farligt utan jag stod ut med det. Min mage är lite ur balans dock idag, så behöver ta "laxerande" medel också. Jävla skit mediciner 😞

  • 2016-08-23
  • kl.13:23:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg