Kurdisk mat ( )
Hem Om mig Kontakt

Kurdisk mat

Ikväll har habibi lagat kurdisk mat till mig och hans kompis. Jag hade inte ätit något på hela dagen så var riktigt hungrig. Problemet är bara att jag tappar all min aptit pga den nya medicinen. Fick inte ner så mycket mat som jag borde fått ner, och ville. Det var jättegott, äter det gärna fler gånger. Min man är en riktig mästerkock haha. Det var kyckling och ris, ihop med någon sås och potatis. Dock förstår jag inte hur man kan blanda ris och potatis, men det var faktiskt väldigt gott. Jag är ju inte speciellt förtjust i just potatis, men detta var över förväntan gott. Givetvis är jag inte ett dugg bättre på att fotografera, så blev ingen bild på maten. Så därför bjuder jag på en gammal bild från då jag åt kurdisk mat för första gången. Enjoy!
 
  • 2016-08-22
  • kl.20:38:00
  • Kategori: Kärlek





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg