Har jag ny pojkvän? ( )
Hem Om mig Kontakt

Har jag ny pojkvän?

Ja, jag har ny pojkvän. Det kan bli lite förvirrande i bloggen eftersom jag ibland uppdaterar dåligt. Kommer inte gå in i detaljer varför jag lämnade R, mer än att jag var inte mig själv tillsammans med honom. Så är livet, man trivs inte ihop med alla människor. Sedan som jag skrev så är det ju betydligt fler orsaker som gjorde att jag lämnade honom.

Nu är jag mig själv och lycklig. Min nya pojkvän beter sig bra emot mig, är äldre och mer vuxen i sitt beteende. Vi planerar redan att flytta ihop och byta stad. Detta känns jättebra 😃 Mitt psyke är bättre och det är så jävla skönt. Jag får umgås med vem jag vill och behöver aldrig känna mig otrygg. Hurra för livet!

  • 2016-08-14
  • kl.19:22:00
  • Kategori: Kärlek


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg