Göteborgskalaset ( )
Hem Om mig Kontakt

Göteborgskalaset

Nu kom vi hem från en heldag i Göteborg. Jag är helt slut i fötter och rygg. Gick runt i mina nya skor, tack vare det fick jag både skoskav och blev plattfot haha 😉 Det var ju Göteborgskalaset så vi gick runt, runt och ännu mer runt. Min pojkvän träffade sin kompis och sedan blev det fler personer som umgicks med oss. Hur mycket nazister och rasister såg vi inte eller? Dom har sådana demonstrationer mitt i stan, herregud. Jag vet att vi har ett fritt samhälle, men det är ju verkligen att ta i.

Vädret var perfekt, man kunde gå runt utan jacka eller tröja 😊 Vi åt på en mysig kinarestaurang och senare på kvällen åkte vi till min pojkväns bästa kompis och de andra drack lite. Jag körde ju och samtidigt tog min medicin, så givetvis drack jag ingenting förutom Coca-Cola. Inga bilder tog jag heller, så himla typiskt mig!

  • 2016-08-16
  • kl.23:19:00
  • Kategori: Kärlek


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg