Fredagen den 12 ( )
Hem Om mig Kontakt

Fredagen den 12

Vilken hemsk dag. Jag har bara legat i sängen och soffan, inte gjort ett skit. Har fruktansvärt ont i hela kroppen 😞 När ska det ta slut? Vill inte äta massa mediciner som knappt hjälper heller, min mage påverkas dåligt av det också. Är glad i alla fall att min kille ska ge mig massage ikväll, får hoppas att smärtan minskar då så jag kan sova bra i natt.

Snart kommer Karro hit och ska fixa i ordning mitt hår. Det är slitet och behöver en rejäl omgång av inpackning. Hon ska även styla min lugg så jag blir lite fräsch. I september när jag åker till Polen kommer jag att klippa mig så de slitna topparna försvinner 😃 Och jag står inför ett ganska svårt val; om jag ska ha kvar samma färg eller om jag ska byta?



  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg