@ Balkongen ( )
Hem Om mig Kontakt

@ Balkongen

Sitter på balkongen och försöker vakna. Dricker cappuccino i brist på att kaffet är slut. Tur man har en man som ska handla när han slutar jobbet idag 😉

Igår åkte jag, älskling och hans kompis spontant till Göteborg. Där träffade vi mina föräldrar och några släktingar. Det är ju fortfarande Göteborgskalaset, så vi umgicks med de där. Eftersom jag körde så drack jag endast Ramlösa, men jag hade kul ändå 😊 På vägen dit och hem hade vi hög musik och sjöng. Jag skrattade så jag grät för de höll på och lekte åsnor och gjorde läten hela tiden haha. Vi kom hem vid 03-tiden i natt, så idag är både jag och älskling väldigt trötta. Och han jobbar ju, ni kan tänka er...

  • 2016-08-20
  • kl.13:52:53
  • Kategori: By night





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg