När värmeljusen tagit slut... ( )
Hem Om mig Kontakt

När värmeljusen tagit slut...

Då får man typ panik! Man letar i alla skåp och lådor efter att hitta fler. Så det var dags med påfyllnad hemma hos oss. Bara att åka ut en fredagskväll och handla. Fast jag tycker det är väldigt skönt när man är typ ensam i affärerna. Det blir ju ingen stress eller skrikande av jobbiga ungar. Ibland går jag ut från en affär om det är kaos med folk och barn.

Vi var först på Jula för att köpa öronproppar till mig. Jag använder de när jag sover för bättre sömn. Leo snarkar ju en del och jag klarar inte det. Köpte ett 100-pack för att klara mig några månader. Sedan var vi på Ikea för att köpa värmeljus. Lycka spred sig i kroppen när vi insåg att de sänkt priset. Direkt la vi ner fyra paket i vår kundvagn. Sist, men inte minst, var vi på Citygross och köpte lite drickor och saft. Kände ett stort behov av Coca-Cola en sådan här kväll.

  • 2015-10-16
  • kl.21:53:35
  • Kategori: Allmänt


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg