En trevlig stund ( )
Hem Om mig Kontakt

En trevlig stund

Drog till affären med två killkompisar förut. Kände att jag behövde komma ut och göra något. Jag hade fått tips om att mitt favoritgodis fanns på Ica så självklart åkte vi dit och handlade. Köpte även två Coca-Cola för att njuta lite extra sådär på en fredag 😊

Killarna ville äta på McDonalds, men jag hade ingen matlust. Samtidigt he jag inte ätit där på typ tre månader. Givetvis följde jag med ändå och det resulterade i att jag köpte tre McChicken Jr. För det första hade de höjt priserna, mycket skumt?! För det andra så var min mat så fruktansvärt varm att jag brände mig. För det tredje var det skitäckligt så åt knappt en hamburgare, dom andra gav jag till killarna. Usch, McDonalds är inte gott alltså 😞

Ett av mina däck på bilen hade inte mycket luft så vi åkte och ordnade det. Tur att man har vänner som jobbar inom bilbranschen 😃

  • 2015-10-23
  • kl.21:46:00
  • Kategori: Resor


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg