Stygnen borta! ( )
Hem Om mig Kontakt

Stygnen borta!

Efter operationen av min fot så har jag haft svårt att duscha den. Såret har gjort ont och jag har inte fått med mig operationsplåster från sjukhuset. Vi har kört på billiga plåster från Ica, ni hör ju själva hur dåligt de sitter? Så min fot har blivit väldigt äcklig och det gula man hällde på foten innan operationen har dödat huden typ. Läkaren som opererade foten sa att jag kunde gå på foten redan efter andra dagen, vilket inte gick. Andra läkaren vi träffade sa jag skulle gå på kryckor i två veckor och ta stygnen samtidigt som jag slutade hoppa runt. Konstigt det där med sjukvården?

Jag brukar ta hand om mina fötter och händer så blev lite förvånad över hur äcklig foten blev, så jag tog ett långt fotbad nyss och slipade bort all död hud. Stygnen tog jag bort på egen hand samtidigt. Tyvärr gick inte all smuts och död hud bort idag så måste fortsätta någon annan dag. Tur jag fick en fotbadsmaskin av älskling i födelsedagspresent 😊



  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg