Sover fortfarande inte... ( )
Hem Om mig Kontakt

Sover fortfarande inte...

Jag trivs där vi bor, jag kan inte neka det. Vi har en stor och fin lägenhet (65 kvm), fast samtidigt en egen ingång. Alltså inget trapphus där det ekar när grannarna går förbi. Vi bor typ som ett radhus kan man säga. Under dagarna kan det bli upp till 45 grader på balkongen, så jävla skönt 😊 Vi har inte heller någon insyn och utanför balkongen är det typ skog. För mig passar det perfekt. Vi bor i stan fast ändå känns det mer privat och skyddat.

Det som däremot inte är bra är våra grannar. Men vart jag än har bott så har grannarna varit ett problem. Det hör väl till? Nu i några veckor har en ny familj flyttat in över oss. Jag förstår att de vill komma i ordning och sätta upp saker på väggarna. Men inte fan på nätterna? Jag blir galen! Vi har kontaktat väktarna ett flertal gånger för dessa grannar. I natt har dom typ släktträff... De pratar högt, skriker, dunkar i deras golv, trummar på deras bord och håller på. Vakterna är sjukt sega så jag ligger fortfarande vaken. Uhhhh 😢

  • 2015-05-27
  • kl.02:54:52
  • Kategori: Allmänt


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg