Snart operera bort visdomstanden ( )
Hem Om mig Kontakt

Snart operera bort visdomstanden

Efter att tandläkaren borrade och "rensade" min visdomstand förra veckan har smärtan bara blivit värre. Jag kunde typ inte äta igår eller idag på morgonen. Blev till att ringa för en akuttid hos tandvården igen. Fick en tid ganska snabbt fast till en annan tandläkare. Det oroade mig lite?! Men det gick bra, han kollade en snabbis på tanden och när han petade ökade smärtan något enormt. Sedan kom den andra tandläkaren som jag tidigare hade haft in för att prata med mig också om att inom 24 timmar ska en tandkirurg kontakta mig. Min visdomstand måste bort väldigt snart med tanke på att den gör såpass ont och de kan inte ordna den på något annat sätt. Och imorgon ska jag då prata med en tandkirurg om narkos osv...

Tills operationen blir av ska de öka mina smärtstillande till morfin. Det oroar mig med tanke på att jag kör bil och spyr av det. Men jag vill bara bli av med smärtan. Ska imorgon till en läkare på vårdcentralen för att få recept. Hoppas verkligen operationen blir av fort för orkar inte alla jävla sjukhusbesök och tabletter.



  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg