Jävla fitt vård i Sverige! ( )
Hem Om mig Kontakt

Jävla fitt vård i Sverige!

Jag vet att jag har inte bloggat på några dagar, men har mått för jävligt. Vi har varit runt på olika akutpsyk men ingen tar mig på allvar. Och de ska kalla sig professionella? Det är sjukt hur Sverige är och speciellt hur vården är. Jag kommer aldrig förstå mig på den och ändå jobbar jag inom den. Men det kommer snart vara slut på det, jag orkar inte plåga sjuka människor mer. Man blir mer sjuk om man söker vård i Sverige. Den saken är klar.

Jag är inget paket som ska skickas fram och tillbaka. Jag är ingen boll som man kan kasta till varandra och skratta. Jag är ingen docka som man kan skrika på för man har en dålig dag. Jag är en människa med kött och blod och borde bli respekterad!



  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg