Fått ut recept ( )
Hem Om mig Kontakt

Fått ut recept

Imorse vid 09:30 hade jag tid hos vårdcentralen. Åkte dit ihop med älskling som stöttade mig. Tycker det är lite onödigt att betala 100 kronor för ett läkarbesök när jag ändå har fått ordinerat medicin av min tandläkare. Skit samma, huvudsaken är att jag får ut tabletterna och att smärtan minskar 😊

Vi pratade inte speciellt mycket inne hos läkaren, var mest han som flummade runt. Shit vad snabbt han kunde prata, jag hängde inte med ibland. Han skulle förklara för mig att jag inte får köra bil med morfin i kroppen och samtidigt började han prata om när han var nära på att köra på ett barn?! Jag var så nära på att börja skratta där inne, men det passade liksom inte 😞

Jag fick ut två recept; OxyNorm och Citodon. Ska ta dessa ihop så effekten blir stark. Tandvärk är ju fan en av de värsta smärtorna... Hoppas bara tandkirurgen hör av sig idag som de lovat så jag kommer in snart.

Sist när jag åt OxyNorm, spydde som fan.


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg