Duschen avklarad! đŸ‘đŸ» ( )
Hem Om mig Kontakt

Duschen avklarad! đŸ‘đŸ»

Vet faktiskt inte nĂ€r jag duschade sist. Har för mig att kroppen blev duschad i onsdags och hĂ„ret i fredags pĂ„ morgonen. Äckligt, jag vet... Men nu fĂ„r jag lov att vara en snuskigt Ă€cklig person. Som Melissa skrev till mig för nĂ„gon dag sedan "bĂ€ttre du luktar som en gammal sko och lever Ă€n att vara död och lukta Victoria Secret". Hon har sina bra kommentarer, jag Ă€lskar dom. Tur jag har henne som vĂ€n. Synd bara en annan nĂ€ra vĂ€n inte lĂ€ngre Ă€r sĂ„ nĂ€ra. JĂ€vla skit som kom emellan oss...

I alla fall sĂ„ duschade jag IkvĂ€ll och det var vĂ€l helt okej skönt. Hade kunnat skita i det. Problemet var ju hur jag skulle duscha med foten. Smart som jag Ă€r byggde jag en stĂ€llning som jag kunde lĂ€gga foten pĂ„. Hade Ă€ven foten i en plastpĂ„se för sĂ€kerhetens skull. Jag badade och tvĂ€ttade samtidigt kroppen, sedan tvĂ€ttade jag hĂ„ret genom att stĂ„ över badkaret. Ja, ni förstĂ„r... Verkligen jĂ€tteintressant att veta hur jag duschar? 😉



  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlÀgg