Besiktning av bilen ( )
Hem Om mig Kontakt

Besiktning av bilen

Jag var imorse och besikta bilen, inte det roligaste precis. För det första behövde jag gå upp 07:30, för det andra hade jag migrän och för det tredje hann jag inte dricka kaffe. Men jag kom i tid till besiktningen i alla fall...

Det var en snobbig tjej som besiktade min bil. Hon började skruva på något i motorhuven, såg ej vad. Sedan kunde hon inte stänga motorhuven och började klaga på det. Hon frågade spydigt om det har krånglat tidigare. Och nej, det har aldrig hänt. Bitchen fortsatte att besikta och tramsade runt och tog extra lång tid på sig. Ändå såg allt bra ut sa hon sen?

Priset var väldigt högt för besiktningen denna gången. Har aldrig betalat så mycket. Var hon ens anställd där? Måste nästan kolla upp detta. Och inte nog med detta, mitt kaffe var iskallt när jag satte mig i bilen för att åka hem...

  • 2015-05-29
  • kl.10:46:03
  • Kategori: Allmänt


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg