Storhandlingen ( )
Hem Om mig Kontakt

Storhandlingen

Som jag tidigare skrev skulle jag och min älskade man åka och storhandla. Det gjorde vi också, mer än vad vi trodde 😊 Vi är väldigt dåliga på att inneha köksmaskiner så nu passade vi på att köpa en elvisp och en brödrost. Okej, inte de dyraste precis men varför köpa dyra saker när man kanske bara använder dom 1-3 gånger i månaden? Jag ska visa er bilder imorgon om jag hinner.

Jag hatar ju att städa, men nu har jag fått en kick av att hålla rent i badrummet. Så varje kväll innan vi lägger oss tvättar jag badkaret, handfatet och toaletten med klorin. Det luktar så fräscht på morgonen 😊 Nu ska jag även ta tag i alla fönster här hemma och putsa dom. Tror aldrig vi gjort det här? Idag köpte jag i alla fall en hel del städredskap och medel för ett renare hem.

Nu får jag sluta blogga för jag måste lägga in varorna i kyl respektive frys. Vi hörs kanske senare om jag får någon tid över. Älskling har köpt födelsedagspresenter till mig... 😉

  • 2015-03-27
  • kl.18:41:21
  • Kategori: Allmänt


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg