@nightclub ( )
Hem Om mig Kontakt

@nightclub

Jag och Leo är just nu på en nattklubb som heter Miasto Aniołów. Det verkar vara en av de finare klubbarna här då killarna måste visa vad de har på sig för kläder. Har de fel kläder nekas man inträde. På något sätt är det faktiskt bra tycker jag 😊 Leo fick ju givetvis komma in för han är alltid så välklädd på fest. I julas blev Seba och Arek som jag, Sofeya och Wozi var i sällskap med nekade för en av de hade fel skor och en hade fel tröja.

Som vanligt här i Polen är det goda och billiga drinkar. Ikväll kör vi endast på Vodka+Redbull och hallon-shots. Hoppas jag inte blir full, var ju ett tag sedan och kan gärna stå över 😉 Är här för att umgås och ha en trevlig kväll, inte för supa mig full och ramla överallt.

  • 2015-03-08
  • kl.00:16:46
  • Kategori: By night


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg