Friday again 😊 ( )
Hem Om mig Kontakt

Friday again 😊

Godmorgon vĂ€rlden! Jag mĂ„r inte speciellt bra och jag kommer berĂ€tta för er varför i ett separat inlĂ€gg senare. Har en hel del saker att ta tag i idag. Under veckan fick jag tvĂ„ mejl frĂ„n Polen och Tyskland om de fick samarbeta ihop med mig. Polen kommer jag tacka ja till, inte Tyskland. Ni som kĂ€nner mig vet varför jag inte gillar Tyskland, ni andra kommer antagligen kunna lĂ€sa detta i min bok. Och pĂ„ tal om boken sĂ„ tĂ€nkte jag tillbringa nĂ„gra timmar ikvĂ€ll och skriva. KĂ€nner suget komma tillbaka 😊

Älskling Ă€r pĂ„ jobbet som vanligt och nĂ€r han har slutat ska vi Ă„ka och handla. Jag har en överraskning till honom, hoppas jag i alla fall. Nej, nu mĂ„ste jag duscha en snabbis och sen fixa mig. Spegeln vi hade Ă€r katastrof efter Rihanna putte ner den tvĂ„ gĂ„nger samt jag en gĂ„ng. Kanske dags med en ny?



  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlÀgg