Bli brun på mindre än 20 minuter. ( )
Hem Om mig Kontakt

Bli brun på mindre än 20 minuter.

Nej, detta är inget sponsrat inlägg. Jag köpte ju för några veckor sedan här i Polen krämer och spray för att bli brun. Produkterna köptes på Rossmann vilket jag tycker är en bra och pålitlig affär. Ni som åker till Polen bör besöka den affären, man hittat alltid något roligt 😊

I alla fall så använder jag dagligen Lirene Body Arabica, dark complexion. Efter att jag har duschat på morgonen smörjer jag in mig två gånger med denna kräm. Efter ca 10-20 minuter kan man tro att jag varit på solsemester. Och nej, det blir inga fula fläckar eller ränder. Man tvättar enkelt av det med vatten. Prova detta, man blir som beroende 😊

  • 2015-03-10
  • kl.13:00:43
  • Kategori: Resor


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg