5 saker jag är beroende av just nu: ( )
Hem Om mig Kontakt

5 saker jag är beroende av just nu:

1. Brun-utan-sol
Det är som en drog för mig. Direkt efter att jag har duschat på morgonen smörjer jag in mig två gånger med Lirene Body Arabica. Även under dagen så smörjer jag på lite extra för att det ska hålla sig bättre.


2. Tic Tac Strawberry
Det är sjukt gott och alltid bra att ha i fickan. Speciellt efter man rökt så man inte luktar illa. Här i Polen är dom väldigt billiga, i Sverige är priset två gånger så dyrt. Vet inte ens om det finns jordgubbs-smak i Sverige?


3. Nivea Fruity Shine
Jag känner mig naken om jag inte har lypsyl eller något läppstift. Mina läppar blir ofta torra och det resulterar i sprickor. Jag hittade dessa två i Polen och jag bara avgudar dom. De sitter kvar länge på läpparna, luktar gott och ger en fin glans.


4. Kaffe-drinkar
Pigg på morgonen och även hela dagen. Jag börjar bli väldgt beroende av kaffe. Helst ska det vara en latte eller cappuchino, mocha går också bra. Huvudsaken är att det ser fint ut. Man dricker ju även med ögonen.


5. Parfymer
Klart jag vill lukta gott hela tiden. Jag sprayar på så fort jag får chansen. Innan duschen, efter duschen och även innan jag går och lägger mig. Köper helst parfymer i Polen då det är billigt. För mig spelar det ingen roll om det är äkta märken, det är lukten som spelar roll.



  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg