Softish med mina brush ✌🏻 ( )
Hem Om mig Kontakt

Softish med mina brush ✌🏻

Jag följde med ut igår på kvällen. Var inte på festhumör eller sugen på att dricka. Vi var några som softade först hemma hos mig en stund innan vi åkte ut med en kompis bil. Jag lovar, han har grymt bra ljud och bas. Är fruktansvärt avundsjuk. Sofeya sa att jag borde shotta starksprit så blir jag full och sedan blir allting roligt. Jag shottade två och mådde illa... Inte ett dugg roligt 😞

Två problem dök upp under natten och de kallas polisen. Första gången blev vi stoppade av en civilbil som kollade däcken på bilen. Min kompis fick böter eftersom vi körde med dubbdäck. Smart, eller hur? Efter någon timme stannade en normal polisbil oss för de trodde chauffören var onykter, vilket han inte var. De ville sedan att alla i bilen skulle blåsa, men då skrek vi åt polisen. Fan ska vi behöva blåsa som inte ens kör?

Blev inte jättesent för mig igår, kom hem vid 02-tiden. La mig i soffan, skrev med älskling och somnade efter en stund. Faktiskt skönt att somna framför tvn, jag gör inte det så ofta tyvärr. Får väl bli ändring på det. En man ska ju somna senare än sin fru 😉

  • 2015-06-04
  • kl.10:56:09
  • Kategori: By night


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg