Min blå-svarta tumme ( )
Hem Om mig Kontakt

Min blå-svarta tumme

Inte sådär jättesmart att bli sådär arg... Men jag kan inte hjälpa det 😞 Var ett helvete för mig igår; hela dagen! Hade hemska humörsvängningar och de gick ut över Leo hela dagen. Sedan provocerade han mig också. Det resulterade i att handen krossades i kylskåpet. Jag fick väldigt ont, hade svårt att röra tummen och den svullnade. Fick linda om handen så att tummen låg still.

Men jag slutade inte vara arg för det. Min kropp kokade av ilska. Jag slängde igen dörren till sovrummet så att två extradörrar ramlar rakt på min onda hand (givetvis!) och huvud. Jag började skrika och trodde allt var brutet. Men jag tog inte bort bandaget, väldigt dumt gjort av mig.

Imorse tog jag av mig bandaget och såg hur äckligt blå/svart tummen var. Ringde direkt till vårdcentralen för att få en tid. Så har idag på eftermiddagen varit där och fått en remiss för röntgen. Det visade sig att inget var brutet men det kan röra sig om en mindre spricka. Vilket jävla liv jag har! 😞



  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg