Har smärtor kvar ( )
Hem Om mig Kontakt

Har smärtor kvar

Min visdomstand gör så sjukt ont fortfarande och ingen jävla tandkirurg hör av sig. Det gör inte min vanliga tandläkare heller. Har ringt Vårdcentralen för att få ut mer smärtstillande. Ringde de igår och hoppades att receptet var godkänt och inne som idag, men såklart inte. De har ju ändå papper från min tandläkare att jag behöver starka tabletter, de vet ju att jag inte ljuger. Kan ju knappt äta... Ska det vara såhär? 😢

Samtidigt gör min tumme och rygg ont. Färgen på tummen har blivit bättre, men smärtan sitter fortfarande kvar. Ryggen skadade jag då jag bar drickor i helgen från affären till bilen. Sedan fick jag ju två dörrar på mig i måndags. Varför måste jag alltid råka ut för olycka efter olycka? Min fot som jag opererade gör också ont fortfarande men det börjar sakta bli bättre. Tack Gud för det...

När det gäller mina smärtstillande; jag trodde jag bara hade fyra OxyNorm kvar. Fel av mig, jag hade åtta stycken kvar. Passade på att ta en OxyNorm och en Citodon nu för att minska smärtan så jag kan sova i natt. Sist jag tog mina tabletter mådde jag så illa och yrade på natten, därför minskar jag idag Citodon med en tablett. Ska försöka ringa min tandläkare imorgon igen, men ser inget ljus i tunneln.



  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg