En dag på Skara Sommarland 😊 ( )
Hem Om mig Kontakt

En dag på Skara Sommarland 😊

Vi har precis kommit hem till mina föräldrar efter en heldag på Skara Sommarland. Älskling har inte varit där tidigare så var spännande för honom 😊 Vädret var ju perfekt, liksom 30° varmt och sol. Både jag och älskling brände oss rejält, men sånt får man stå ut med.

Att åka attraktioner var väl inte något för mig direkt. Kände mig väldigt gammal när jag nästan grät i en berg-och-dalbana. Men att bada tyckte jag var mycket roligare. Det var på badet vi höll oss mest 😊 Jag åkte lugna rutschkanor och hoppade från trampoliner. Det var min grej... Egentligen är jag jävligt höjdrädd men jag kände ingen rädsla. Tre gånger var jag rädd på badet och det var när älskling drog upp mig i hemska rutschkanor. Trodde jag skulle få hjärtinfarkt 😢

Utöver detta så hyrde vi en liten roddbåt och myste på sjön. Jag har träningsvärk nu efter att jag fick ro. Älskling åkte även go-cart vilket han tyckte var kul. Vi åt även tacobuffé som älskling bjöd på, supergott 😊 Något som var mindre roligt var att Sommarlandståget var trasigt...

  • 2015-06-12
  • kl.18:10:30
  • Kategori: Resor


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg