Bakfull som FAN!! ( )
Hem Om mig Kontakt

Bakfull som FAN!!

Fatta vad bakfull jag är nu eller 😞 Även om jag hade en skitrolig kväll/natt som man sent kommer glömma så vill jag bara försvinna under täcket... Vi softade hemma först innan vi kom på att åka och hämta en tjejkompis som bor på en ö. Enda sättet är att åka över med en bilfärja. Illamående, ja! 😞 Vi tog min bil dit och fan vad min bas är grym. Satt i baksätet vid basen så min hjärna gick typ sönder. Även om vi hade GPS så hittade vi knappt vägen. Sen fick vi vänta ca 40 minuter på färjan...

Men så roligt hade vi och trångt i bilen blev det. Vi sjöng allsång till Cotton Eye Joe-låten. Jag minns inte ens när vi kom hem? Tyvärr hade vi kanske för roligt eftersom jag måste ligga i sängen hela dagen, haha 😉

  • 2015-06-07
  • kl.11:27:04
  • Kategori: By night


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg