Grillkväll hos Mr Old ( )
Hem Om mig Kontakt

Grillkväll hos Mr Old

Igår hade jag och älskling egentid eller vad man ska kalla det. Han umgås med sina vänner, jag umgås med mina. Jag blev bjuden på grillkväll av en tjejkompis, men fick ta med mig någon så vi blev fler. Azad hoppade på och han fixade även svarttaxi åt oss. Vi fick adressen där festen skulle vara och vi körde med GPS i mobilen, något vi fick ångra oss sen. Vi hamnade mitt ute i ingenstans och han som körde trodde vi skulle öppna vägbommen och fortsätta på den vägen. Snacka om att inte riktigt ha koll haha 😉 Det löste sig med vägbeskrivningen efter att vi skickat bilder vart vi befann oss och till slut hittade vi rätt.

Killen som hade grillkvällen bodde i ett helt nybyggt hus mitt ute i skogen. Han var 37 år och hade gott om pengar vilket jag tyckte var lite äckligt. Åldern alltså. Hans kompisar var i hans ålder också. Och varför känner min tjejkompis så gamla killar? Nej, fy fan så vidrigt... Vi grillade i alla fall och pratade. Jag och Azad tycker verkligen inte att svenskar har humor. Det var så tråkigt där så vi åkte hem redan vid 23-tiden. Jag brukar aldrig annars lämna en fest innan tolv, men detta var katastrof.

  • 2015-07-04
  • kl.09:51:46
  • Kategori: By night


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg