En framtid som polis? ( )
Hem Om mig Kontakt

En framtid som polis?

Jag har länge gått och funderat på vad jag vill jobba med. Inom vården är det bara kaos. Personal bråkar med varandra, med patienter och snackar skit. Inte fan får patienterna den vård och respekt de borde ha heller. Nej, jag mår bara dåligt av att jobba inom vården. Därför är mina tankar många när det gäller framtiden. Helst av allt vill jag ha en hästgård med försäljning. Eget företag liksom. Fast det är ju svårt och man måste alltid ha en plan B.

Så idag ansökte jag för att läsa upp tre ämnen i höst. Mitt mål är att söka in till Polishögskolan nästa år. Många vet att jag tycker svensk polis inte gör som de borde. De hjälper inte utsatta och de skadar mer än gör bra. Därför vill jag bli polis, för att kunna förbättra allting. Såklart det inte går att ändra allt, men jag kan påverka allt positivt. I första hand vill jag bli trafikpolis, så håll tummarna 😊

  • 2015-07-10
  • kl.15:58:44
  • Kategori: Jobb


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg