Planer 😉 ( )
Hem Om mig Kontakt

Planer 😉

Det är så jävla skönt att vara singel. Har en kille på g, men samtidigt är jag inte sugen på ett förhållande just nu. Ska vänta ett tag 😉 Men jag blir bjuden på allting; resor till Sälen, lyxkryssningar, fina middagar osv. Jag får dock tänka på vad som känns rätt att göra. En del som bjuder mig gör ju det av ren vänskap. Andra tänker mer inom kärleksbågen. Jag kan inte såra folk bara för att få massa lyxig mat och champagne. Det är det jobbigaste med att vara singel 😞 Att alla killar kommer, men man måste tyvärr sortera bort några.

Jag ville gärna följa med till Sälen, men det krockade med en annan sak 😞 Det var en gammal vän till mig som bjöd med mig. Jag har i alla fall valt att åka på lyxkryssning och en heldag i Göteborg med shopping och middag 😉 Sedan i februari ska jag på skaldjurs-frossa eller vad det heter. Vem sa man behöver jobba när man får allt serverat?

  • 2015-01-09
  • kl.02:30:28
  • Kategori: By night


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg