Nyårsfesten 😉 ( )
Hem Om mig Kontakt

Nyårsfesten 😉

Får väl berätta hur dagen var igår. Galet kan jag börja med 😉 Jag, Sofeya, Melissa och Aida hade champagnefrukost hemma hos mig. Vi åt smörgåsar och juice till. Sen gick jag och Melissa för att sova en timma pga huvudvärk. Knappt vi orkade upp sen, men då kom Jacek och Bartek och drog upp oss. Så blev att göra i ordning sig 😊

Vi slog ihop tre eller fyra fester till en stor hos mig. Aleks hade köpt raketer för 15 000 kr! Snacka om att kasta pengar i sjön... Kvällen bjöd på räkfrossa och hummer, plus massa champagne 😉 Vi sjöng karaoke som spårade ur då Jacek valde en låt där de aldrig sjöng, haha. Sen hade vi shot-race och jag nästan spydde. Banan-shots är inget för mig. Just det, Aleks visade det nya sättet att dricka champagne. Så vi tjejer fick stå i bh och han hällde... Crazy 😉

Vid 12-slaget stod i alla fall jag och några på balkongen. Aleks och de som var mer galna än oss sprang runt och sköt raketer. Melissa satt i garderoben med Rihanna och åt köttbullar 😉 Min nyårskyss fick Bartek. Skulle bli Melissa men hon var inte ute då så... Bartek blev i alla fall glad min lilla sötnos ❤

Efter att vi skålat och sett hur hela Sverige förvandlats till Syrien så ringde jag en svarttaxi. Jag skulle på efterfest hos en annan. Sofeya och dom ville med fast senare. Jag åkte till stan och i bilen hade vi ett mycket allvarligt samtal som kändes bra 😊 Det blev mycket alkohol hos Marcus också, men vi drog vidare till en annan tjej och drack öl där. Sen skulle dom sova och vi drog till någon annan som jag inte vet vad han heter? Men fanns en arg människa där som hela tiden taggade för att bråka. Jag och hans flickvän stod ute på en liten balkong ihop med honom och två andra killar som bråkade. Förstår inte ens hur vi kom in... Detta är kanske dagens roligaste när en kille frågade mig om jag använde en sak och så visade han mig något som såg ut som linser. Jag sa nej och han säger att jag är en sån som kör osäkert. Jag berättade att jag har inte så dålig syn... Men då säger han att det var en kondom, haha. Snacka om att göra bort sig 😉 Däckade typ i en soffa vid 08-tiden 😊

  • 2015-01-01
  • kl.16:36:46
  • Kategori: By night


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg