Melissas födelsedagsfest 😘 ( )
Hem Om mig Kontakt

Melissas födelsedagsfest 😘

Igår hade vi överraskningsfest för Melissa som fyllde 23 år. Hon trodde att hon skulle hem till mig och ha en filmkväll. Men så var det ju inte... Vi hade förberett allt i hennes smak, dvs albanska flaggan och vi var klädda i rött och svart 😊 Melissa blev väldigt glad då vi står och sjunger på något sådär albanska när hon kliver in genom dörren. Och sedan började vi med shot-tävling. Jag var dock inte med, skrattade bara åt de andra 😉 Melissa blandade drinkar åt oss alla, men hon hittade ingen citron att designa med så hon tog gul lök, haha. Galen alban det där 😉

De andra skulle ut på krogen senare men pga händelserna tidigare idag orkade jag inte 😞 Tar så sjukt mycket kraft av mig... Jag hade i alla fall trevligt på McDonalds först och sedan filmkväll ihop med Nicklas. Fast sista filmen vill vi nog bara glömma, usch så läskig.



  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg