Ligger på topplistan. ( )
Hem Om mig Kontakt

Ligger på topplistan.

Vet ni? Min blogg har växt igen och tidigare i veckan fick jag ett mejl att jag ligger på topplistan av Rese-bloggarna. Fatta vad glad jag är! Jag älskar ju att resa och det är något jag gillar att skriva om också 😊 Sedan kanske det mest blir resor till Polen, men det händer alltid något nytt där. Minns ni att jag gjorde tips-inlägg för ett tag sedan? Där skrev jag om länderna jag besökt. Ska skriva om lilla Ryssland också hade jag tänkt.

Vad innebär det att ligga på topplistan? Precis som sist då jag låg på topplistan av Självskade-bloggarna. Det är bloggmöten, intervjuer, bloggfester osv. Jag är lycklig och tackar alla läsare som är intresserade av just min blogg 😊

  • 2015-01-09
  • kl.10:00:06
  • Kategori: Jobb


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg