Lerum och Göteborg rockade ✌ ( )
Hem Om mig Kontakt

Lerum och Göteborg rockade ✌

Annars kanske jag ska berätta om den roliga kvällen igår i Lerum och Göteborg. Vi började hos Aleks med mat. Det bjöds på lammkotletter med rödvinssås. Supergott! 😊 Vi firade Aleks nya jobb som chef. Så givetvis blev det mycket champagne. Efter maten hade vi karaoke-tävling. Momo vann för han dansade samtidigt. Sedan blev det lite albansk dans med Momo, var ju tvungen att visa vad jag kan. Och sedan blev det serbisk musik, jag och Sofeya blev in love. Jag undrade ett tag varför jag alltid satt med fulla glas? Men så insåg jag snabbt att Sofeya fyllde på hela tiden 😉

Vid 23-tiden drog vi ut i Göteborg på en nattklubb med schlager-tema. Vi hade VIP-bord och fri alkohol, dvs fullt ös medvetslös 😉 Det var många låtar från Eurovision och även några artister som sjöng live. Underbart! Hade en rolig kväll och det kommer snart att göras om.

  • 2015-01-17
  • kl.11:00:09
  • Kategori: By night


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg